Bekijk onze sterke punten
Op03, feb 2015 | In Sociale media | Dooradmin
Content marketing voor Tuincentrum Van Eeckhaut
Tuincentrum Van Eeckhaut staat in regio Gent bekend om kwalitatieve bloemen, planten en decoratie. Wij laten dan ook graag hun online reputatie bloeien. Het bedrijf had het gevoel dat ze achterop hinkten en dringend nood hadden aan een digitale shift. De huidige website was sterk verouderd en bood geen meerwaarde voor het bedrijf. Daarnaast was het tuincentrum online nauwelijks aanwezig. De online strategie, met een nieuwe website als basis, een actieve blog en communicatie via Facebook, Twitter en Pinterest, moest hier verandering in brengen. Enerzijds willen we het sterke punt van het tuincentrum, namelijk de uitgebreide vakkennis, delen met de buitenwereld. Anderzijds mikken we op een ranking in de top drie van de eerste pagina op Google voor een aantal zorgvuldig geselecteerde zoekwoorden.
Op27, nov 2012 | In Sociale media | Dooradmin
Facebookactie Jay’z
Kapsalon Jay’z Hair & Beauty wou zijn vind-ik-leuk’s verdubbelen tot 300 ‘likes’. Communicatiebureau Contactpunt bedacht daarom een leuke actie om de community aan te spreken en aan te zetten tot delen. Lees meer…
Op01, jun 2012 | In Sociale media | Dooradmin
Sociale media monitoring Genste Feesten Sint-Baafs
Samen met de organisatie van vzw Onder De Draak koos Contactpunt om naast de traditionele communicatie ook een sociale media strategie uit te werken. Zo werd tijdens de persconferentie de Facebookpagina www.facebook.com/sintbaafs en hashtag #GFSB gelanceerd.
Op25, apr 2012 | In Sociale media | Dooradmin
Sociale Media Mijn energie
Mijn energie is een prijsvergelijkingsmodule die alle energieleveranciers vergelijken en volledige informatie geven over de elektriciteit- en aardgasmarkt in België. Ze wouden samen met Contactpunt hun bereik vergroten met sociale media.
Op13, mrt 2012 | In Sociale media | Dooradmin
HDnieuws.be nieuwsverspreiding
Databekabelingbedrijf Hexadata wou meer klanten bereiken met sociale media. Door een nieuwsblog op te zetten, gekoppeld aan de huidige website, creëerde Contactpunt de mogelijkheid om zelf nieuws te genereren en nadien te verspreiden via Facebook en Twitter. Lees meer…
Op14, feb 2012 | In Sociale media | Dooradmin
1 like = 1 euro Facebookactie Kiwanis Destelbergen
Serviceclub Kiwanis Destelbergen zocht naar een actieve manier om geld in te zamelen voor één van hun sociale projecten. Contactpunt bedacht het 1 like = 1 euro concept, wat 3000 euro opleverde voor het Kinderrevalidatiecentrum UZ Gent. Lees meer…
Op01, feb 2012 | In Sociale media | Dooradmin
X-mas deals Youngwatch op Facebook
Horloge en juwelenzaak Youngwatch wou zijn aanbod tijdens de kerstperiode ‘in the picture’ zetten. Een succesvolle Facebook campagne van Contactpunt zorgde ervoor dat niemand aan Youngwatch kon ontsnappen tijdens de drukste shopperiode van het jaar.
Op12, jan 2012 | In Sociale media | Dooradmin
Optiek Vandeweghe Facebook-fotoactie
Brillenzaak Optiek Vandeweghe promootte zijn nieuwe collectie en opendeurdagen met een actieve Facebookcampagne. Iedereen die een leuke foto met zijn of haar favoriete bril instuurde die veel vind-ik-leuk’s opleverde maakte kans op een exclusieve Ray-Ban zonnebril. Lees meer…
Op15, jun 2002 | In Sociale media | Dooradmin
Bereik méér met sociale media
Verruim uw grenzen
- Laat duizenden praten over uw product
- Versterk uw reputatie sneller dan ooit
- Ga de interactie aan met uw klanten
- Ontdek wat mensen over u zeggen
- Krijg een boost met uw eigen campagne