Bekijk onze sterke punten
Op04, dec 2014 | In Cases | Dooradmin
Website met webshop voor OSPA Zwembaden
Voor OSPA Benelux gingen we van start met een communicatieplan waarbij de online strategie werd bepaald. De bedrijfsmissie, doelstellingen, doelgroepen en concurrentie-analyse werden uitgeschreven en de informatie-architectuur werd vastgelegd op basis van een uitgebreid diepte-interview. Alle teksten voor de website werden eigenhandig uitgewerkt en geoptimaliseerd voor zoekmachines. Er werd een volledige responsive website ontwikkeld waarbij de focus gelegd werd op de realisaties. Er werd gebruik gemaakt van duidelijke call to actions die de bezoekers aanzetten om ofwel een bezoek te brengen aan het demozwembad, ofwel contact op te nemen voor een offerte. Op de website werd een webshop voorzien voor het aankopen van onderhoudsproducten.
Lees verder over dit projectOp14, nov 2014 | In Cases | Dooradmin
Lancering website Saint-Gobain Weber Belgium
Voor Saint-Gobain Weber Belgium werkten we een volledige promotiecampagne uit voor de nieuwe website. Daarbij werden drie campagnebeelden ontwikkeld, een landingpage, de social media kanalen werden gelanceerd en een e-book per doelgroep voor het verzamelen emailadressen. De campagne werd zowel online als offline uitgerold.
Op11, sep 2013 | In Cases Webdevelopment | Dooradmin
@Office website en online strategie
@Office is met klanten als Qatar Airways, Bekaert en Rombouts stilaan een gevestigde waarde in de projectontwikkelingsmarkt. @Office heeft zijn kantoor in Brussel en is gespecialiseerd in de renovatie en herinrichting van professionele, private en publieke ruimtes. Ze werken voor hun klanten een innovatief concept uit dat binnen het vooropgestelde budget past. Verder volgen ze het hele project op van begin tot einde en plannen het projectverloop tot in de puntjes.
Lees meer…
Op20, nov 2012 | In Cases | Dooradmin
Huisstijl City Relax
Schoonheidssalon Tanja kreeg de nieuwe naam ‘City Relax’. Digitaal bureau Contactpunt stond in voor de volledige, nieuwe huisstijl en ontwierp al het nodige materiaal, zoals brochures, prijslijsten, cadeaubonnen en visitekaartjes, om de vernieuwde zaak te lanceren. Lees meer…
Op05, jul 2012 | In Cases | Dooradmin
Gentse Feesten Sint-Baafs
Elk jaar staat het openbare leven in Gent tien dagen stil. De Gentse Feesten brengen jaarlijks een miljoen mensen op de been. Eén van de trekpleisters tijdens de hoogmis zijn de Feesten op het Sint-Baafsplein. Al meer dan tien jaar haalt Onder De Draak vzw toppers naar het Sint-Baafs. Ook dit jaar belooft het een groot feest te worden met onder meer Cookies and Cream, Rob De Nijs, Les Truttes, Christophe & Lindsay en de tijdsloze party met Dirk Stoops. Om er maar een paar te noemen. Lees meer…
Op26, jun 2012 | In Cases | Dooradmin
Organisatie Kiwanis Boksgala
Contactpunt organiseerde in opdracht van serviceclub Kiwanis Destelbergen het boksgala ‘Boxing, dining and dance’, in boksclub Golden Gloves aan de Wiedauwkaai te Gent. Lees meer…
Op25, jun 2012 | In Cases | Dooradmin
Pitch: “Laat de Gentse Feesten niet stikken”
Onder de leuze ‘hou de feesten gratis’ wou Stad Gent een nieuwe campagne lanceren tijdens de Gentse Feesten 2012. Contactpunt ging de uitdaging aan en stelde een pitch samen. Lees meer…
Op19, jun 2012 | In Cases Grafisch ontwerp | Dooradmin
Mailing Noir & Blanc
Noir & Blanc is een groothandel in kledingaccessoires. Zij wilden hun klanten een portefeuille als eindejaarsgeschenk opsturen. Daarbij kwam een brief met wensen en de aankondiging van een nieuwe showroom. Lees meer…
Op20, jun 2011 | In Cases | Dooradmin
Audi A6 Nocturne
Iedere lancering van een nieuw model gaat gepaard met een spraakmakende nocturne avond. Dit jaar was het de beurt aan de Audi A6. Contactpunt werd gevraagd op om de uitnodiging in ware Nam stijl te ontwerpen en dat deden we ook. Lees meer…
Op01, sep 2010 | In Cases | Dooradmin
De nacht van Alfa Pro
Alfa Pro is een bedrijf in schakelmateriaal , domotica en lifestyle. Ze organiseerden jaarlijks een opendeurweekend met op vrijdagavond een nocturne. Voorbije jaren lokte dit veel te weinig bezoekers en werd er aan Contactpunt gevraagd een concept te bedenken waardoor veel meer mensen hun weg naar Alfa Pro zouden vinden. Lees meer…